تولید کننده چسب گرما ذوب برای بسته بندی

تولید کننده چسب گرما ذوب یکی از تولیدات خوب را برای بسته بندی های مختلف می تواند به دست متقاضیان این محصولات برساند. بازار چسب گرما ذوب به عنوان یکی از اولویت های صنعتی و ویژه در ایران شناخته شده است که باید سعی کنیم از قابلیت های کاربردی این محصولات به درستی در مسیرهای بسته بندی و دیگر عرصه ها بهره کافی را کسب کنیم. بنابراین شرکت ها و مراکز تولید کننده چسب گرما ذوب نقش مهمی در ارائه یک محصول مرغوب دارند.

چسب گرما ذوب چه نوع چسبی است؟

چسب های گرما ذوب یا هات ملت گستره وسیعی از چسب ها را شامل می شوند که برای کاربردهای مختلف تولید می گردند. این نوع چسب ها در دستگاه های چسب زن مخصوص قرار می گیرند و طبق مکانیزم تعریف شده در دستگاه، تا دمای معینی گرم می شوند. با رسیدن به نقطه ذوب مورد نظر، چسب پی وی سی تایگر به حالت مذاب در آمده و توسط دستگاه بر روی سطح اعمال می گردد. در این حالت میان سطوح چسبندگی ایده آل به وجود آمده و پس از سرد شدن، اتصالی قوی به وجود می آید. اساس کلی کارکرد چسب های گرما ذوب طبق روال مذکور می باشد. اما تفاوت میان انواع چسب های گرما ذوب به نوع کاربرد، دمای ذوب، ویسکوزیته و … مربوط می شود.

تولید کننده چسب گرما ذوب

انواع چسب گرما ذوب (هات ملت)

همانطور که اشاره شد چسب های هات ملت انواع مختلفی دارند. تعدادی از پرکاربرد ترین این چسب ها عبارتند از:

  • چسب گرما ذوب صحافی
  • چسب گرما ذوب بسته بندی
  • چسب گرما ذوب نی چسبان
  • چسب گرما ذوب PVC
  • چسب گرما ذوب بسته بندی و …

چسب گرما ذوب بسته بندی

این چسب در زمینه بسته بندی در صنایع مختلف از صنایع غذایی گرفته تا کاشی و سرامیک کاربرد دارد. تولید چسب گرما ذوب بسته بندی با توجه نوع کاربرد انجام می شود. به عنوان مثال چسب گرما ذوب تولید شده جهت بسته بندی های سبک مانند جعبه دستمال کاغذی با چسب مصرفی جهت بسته بندی های سنگین مانند کارتن های حمل کاشی و سرامیک متفاوت هست. بنابراین گرید های متفاوتی برای این چسب وجود دارد. شما مشتریان گرامی می توانید جهت سفارش انواع چسب گرما ذوب با کارشناسان واحد فروش مجموعه ما در ارتباط باشید.

تولید کننده چسب گرما ذوب

تولید کنندگان چسب در ایران

تعداد بسیاری از تولید کنندگان چسب آرازیم در ایران وجود دارند که طیف وسیعی از چسب های صنعتی، ساختمانی و … را تولید و عرضه می کنند. مجموعه ما به طور متمرکز به عنوان تولید کننده چسب گرما ذوب و گرانول حرارتی توانسته است این محصولات را با استفاده از بهترین مواد اولیه و همچنین با قیمت مناسب تولید نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات و ثبت سفارش با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما